PortalIndexFAQZoekenRegistrerenInloggen
Laatste onderwerpen
» Kletshoekje
Vandaag om 10:08 pm van Nion

» Out in the dark
Vandaag om 10:01 pm van Lutciano

» Marry, Kiss, Push off a cliff.
Vandaag om 8:15 pm van Lutciano

» Matching Wolf
Vandaag om 6:18 pm van Lutciano

» Hello there! [zahra&youth]
Vandaag om 5:46 pm van Youth

» [Story] A lesson in Love
Vandaag om 5:29 pm van Davies

» Boundless -Rpg-
Vandaag om 3:35 pm van Razze

» A howl for you.
Gisteren om 9:37 pm van Lutciano

» [RPG] Explorers of Juwel Island
Gisteren om 8:33 pm van Sapphire

Belangrijke Topics
RULES
> Rules
> Partner Rules

ROEDELS
> Endless Atmosphere [Rain&Lutciano]
> Sonata Arcus [Kagerô&Akina]
> Old Stories [Keith&Anrui]

RPG INFORMATION
> Rpg Tips

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Administrator;
> MARA
> APOLLO
> OBLIVION

Moderator;
> ANRUI
> KEITH
> FIRE

Deel | 

Lucht-je-hart topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Mara
AW's Creator / Ex-Administrator

Anime profiel
Leeftijd: 6.5 jaar
Partner: The sky. xD
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Lucht-je-hart topic   di aug 19, 2008 10:53 pm

Jullie weten het wel denk ik wat dit topic bedoelt Wink

Terug naar boven Go down
http://animewolves.onlinemmorpg.net
Rionda

Anime profiel
Leeftijd: 1.5 jaar :D (twee minuten jonger dan Spy, een minuut jonger dan Achan en een minuut ouder dan Rose xD)
Partner: eh-watte?
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   za aug 22, 2009 6:04 pm

deze dag was echt ongelofelijk... Neutral
vandaag ben ik gaan paardrijden, en omdat er zoveel is gebeurd tot nu toe kan ik beter heel mijn dag vertellen op een originele manier ^^
De manier met vertaling! Very Happy

om tien uur sta je op, je gaat naar beneden en ziet dat je mam al terug is. (ze bracht mijn grootouders naar het vliegveld) Ze vraagt of je mee nog rap gaat winkelen, omdat je morgen op kamp gaat. Je zegt ja en gaat mee. Daar ga je een paar spulletjes kopen en op de terugweg naar huis denk je eraan dat je vandaag naar het restaurant ( vertaling: naar de manege ) zou gaan. Op het moment dat je thuis bent moet je eigenlijk al naar het restaurant gaan. ( vertaling: naar de manege gaan ) Je kleed je rap om ( je doet rap je paardrijkleren aan ) en doet je haar in een staart omdat je daar veel beter mee staat. ( vertaling: omdat je dat gewoon doet als je gaat paardrijden ) Je springt rap in de auto en vertrekt samen met je pap, die ondertussen ook al op is, naar het restaurant. ( vertaling: naar de manege ) Je komt aan en je pap vertrekt weer omdat hij nog ergens heen moet. Je gaat naar de deur ( je gaat de kantine binnen) en je ziet op de deur; gesloten, over een uurtje weer open. ( de eigenaresse van de manege vertelt je dat je les een uur later is. Dat ze had gebelt maar je niet had opgenomen ) Je besluit een kwartiertje te gaan kijken naar de wei die naast het cafe staat ( je besluit om een paard te poetsen, het paard heeft blijkbaar de goede gewoonte om je speels te bijten om je te bedanken... ) Na twintig minuten ben je het beu en ga je weer winkelen (na twintig minuten ga je gewoon de stal uit omdat het paard je maar blijft bijten en ga je kijken naar de paarden in de wei... ) je verliest de tijd uit het oog en komt te laat in het restaurant. (je komt te laat in de les...) eenmaal binnen komt iemand eraan om het voorgerecht te brengen en je merkt dat er een vlieg in zit. ( eenmaal in de zadelkamer kom je te weten dat Ushi's ( je paard ) teugels niet aan haar hoofdstel hangen...) Je roept de ober. hij zeg 'dat kan toch niet!' Hij komt kijken en je krijgt een nieuw voorgerecht. (Je roept de lesgeefster en ze zegt hetzelfde als de ober. Daarna mag je het hoofdstel van scapa gebruiken...) Je kunt eindelijk gaan eten (je kunt eindelijk opzadelen.) als je klaar bent komt de ober je een tussengerecht brengen ( je moet door een gang met bijtende paarden, op het moment dat alle paarden met hun hoofden buiten de box zitten...) je begint te eten van je tussengerecht en de ober komt garnituur aanbrengen. (je merkt dat je cap nog in de gang met bijtende paarden ligt...) Gelukkig heeft de ober gezien dat je de garnituur niet zo lekker vind en geeft je andere ( gelukkig komt je vriendin je cap al brengen...) Terwijl je je mond afveegt neemt de ober je lege bord mee. (je vriendin houdt Ushi vast terwijl je je cap op je hoofd zet.) De ober komt vragen wat je wilt hebben als hoofdgerecht. (Je kan eindelijk beginnen met paardrijden) je vraagt wat je kan nemen en hij noemt alle hoofdgerechten op. ( om de een of andere manier is Ushi hevig geworden en gaat ze peilsnel, je staat dan ook nog eens vooraan, tijdens de galop maakt ze kleine bokkensprongen) ONdertussen zie je een vrouw die haar stoel met moeite achteruit krijgt. ( iemand valt van z'n paard, bijna in een plas...) Daarna somt de ober de garnituren op die je bij het hoofdgerecht kunt krijgen. (je moet draven, je moet doorzitten zonder beugels op een hevig paard met laarzen die veel te breed zijn en dus afzakken...) Alle garnituren zijn opgesomt (je mag je beugels terug in doen en weer galopperen.) Hij zegt dat hij nog een hoofdgerecht is vergeten. (Je paard bokt een keer heel hoog, je klemt je armen om haar nek en je benen heb je om haar buik geklemt, ze stopt en je kunt eindelijk terug op je benen staan) De ober vraagt wat je wilt hebben. (De lesgeefster komt aanstappen en vraagt of alles ok is) Je kiest wat je wilt hebben (je stapt weer op je paard) na een kwartiertje is je eten er. (Na een kwartiertje mag je je paard afzadelen.) De ober komt vragen wat je wilt hebben als nagerecht. (Je mag weer door de gang met bijtende paarden, ook ditmaal zitten alle hoofdjes over de boxdeur.) Je krijgt je nagerecht nadat je hebt gezegd wat je wilt hebben. ( Je zadelt Ushi af. ) Na je nagerecht ga je naar huis, als je door de deur gaat raakt je elleboog de deurrand. (Je gaat naar huis en stoot je elleboog.) Je gaat in de douche, wanneer je er terug uit wilt val je half uit bad. (Je gaat in de douche, je wilt de rand vastpakken, je pakt er per ongeluk boven en je pink blijft haken waarna je een harde krak hoort.)

dat was mijn dag, en ondanks alles was het echt een geslaagde dag! Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   za aug 22, 2009 7:37 pm

X) lange post hoor Razz en ik heb vandaag niet veel beleefd gewoon hetzelfde als andere dagen XD
Terug naar boven Go down
Rain
Packleader

Anime profiel
Leeftijd: 4 Years 6 Months
Partner: Razze♥
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   wo sep 15, 2010 5:44 pm

Ik moet een bril o.o
Ik had Economie maar ik zag de scherm niet goed waar de aantekeningen opstonden. We hebben zo'n speciale platte computer bord. De anderen konden het makkelijk zien maar ik bleef moeite doen om de letters te kunnen onderscheiden. Kort erna keek ik er nogmaals naar en zag ik de zwarte kleur beter maar kon ik nauwelijks er woorden van maken. Dus ik begon te huilen van wanhoop(serieus) en de docent kwam bij mij en mijn vriendinnen die voor me en naast me zaten vertelden wat er was. Dus ik bleef snikkend maar antwoorden. En ik mag voortaan wat meer naar voren zitten en in het midden om alles te kunnen zien. Maar waarschijnlijk ga ik Dinsdag naar mijn huisarts om te kijken wat er mis is. Dit had ik ook vorig jaar maar ik vond het niet zo erg. Als ik gewoon naar buiten in de verte kijk kan ik alles scherp zien ;S
Help!ik wil geen brillen of lenzen :S
(p.s. Ik heb tot nu toe al een 8.2 voor Economie,10 voor Aardrijkskunde en een 8.3 voor Engels =D)
Terug naar boven Go down
Sunitha

Anime profiel
Leeftijd: 3 Jaar [Oneindig]
Partner: I bet you would give up soon
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   zo sep 26, 2010 5:02 pm

Ik verlang naar de tijd dat 1 zin voldoende was voor een hele post, zodat mijn inspiratie niet steeds op is... T__T Zo van:

Sunitha kwam aanlopen en ze grijnsde kil naar alle aanwezigen.

Als WS nou nooit geëvalueerd was of zoiets, was het daar veel actiever. >.<

@ Olga, sterkte. <3 *Hugt*
Terug naar boven Go down
alue

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: how can you love with a broken heart?
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   do jul 28, 2011 2:00 pm

@ rain, ik moet ook een bril (voor bord en tv) ik kan perfect ver kijken, maar totaal niet ver lezen, bij mij beginnen de letters dan zo vreemd te worden xD
Terug naar boven Go down
Razze
Gestorven

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   do aug 11, 2011 1:51 pm

Ik ben echt té lomp >,<
Mijn zusje was met zo aan 't vervelen, en ik haar heel lang achter elkaar trappen, terwijl ik dus op de bank lig. En plots geef ik mezelf een knietje>,< Dat doet écht pijn DX

Anime profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Partner: ♥you dont know♥
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   do aug 11, 2011 1:52 pm

auwts haha komt er van Razz
Terug naar boven Go down
Razze
Gestorven

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   vr aug 12, 2011 8:41 am

DX nu heb ik onder mijn oog een blauwe plek DX
Fijn, nu heb ik meself een blauw oog getrapt DX

Anime profiel
Leeftijd: 6,5 jaar
Partner:
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   za sep 03, 2011 1:43 pm

Waarschuwing: zaag-gevaar!! xD

Even mijn 2 dagen school kwijtraken...
Ik zit dus op een nieuwe school, dit omdat de leerkrachten echt *slecht woordgebruik* waren en ik niets van hun lessen begreep. Dus ik moest veranderen van richting of school veranderen. (ik doe moderne wetenschappen als jullie daar iets mee zijn. Ik ben belg. Wink ) Dus ik verander van school, want ik was van Latijn al ‘afgezakt’ naar een moderne wetenschappen en nog eens dat wil ik om één of andere reden ècht niet. Dus ik ben van één van de strengste scholen naar een veel minder strenge school gegaan. Met als gevolg: Ik ken niemand (behalve mijn zus en vriendinnen die ik al 3 jaar niet meer had gezien), ik ken de school niet, Ik ben veel te serieus voor iedereen en ik ben volledig nieuw in een klas die vanaf het 1ste middelbaar al bij elkaar zit. Het is dus een hechte groep en ik voel me alsof ik er gewoon tussen ben gestoken. Had ik geluk dat er nog een kerel nieuw was. Had ik het ongeluk dat die naar die school was gekomen omdat al zijn vrienden daar zaten. Ik ben dus helemaal vriendloos en ik ga dus helemaal niet graag naar school. De eerste dag was het zo van; ‘Ok, ik ben hier nieuw, ik ken niemand maar ik kan spontaan zijn en dan heb ik direct wel een paar vrienden.’ Niet dus. Ik krijg geen kans om te praten en hun gespreksonderwerpen bestaan vooral uit roddelen en wie er gedumpt wordt, etc. En dat zijn dus niet mijn interesses (op dat vlak ben ik echt nog kleuter) Niemand heeft mijn interesses, dus ik kan nergens enthousiast zijn. Iedereen haat mij nu en doet precies alsof ik stink.

In de ochtend bij mo: ik ging helemaal van voor zitten, omdat niemand er ging zitten. Helemaal aan de kant zodat er maar één iemand naast mij moest zitten. Er komt iemand ook op de eerste rij zitten, laat één plaats open en dan wordt de rij gevuld: Ik alleen in een hoekje... Was er geen plaats meer vanachter en moest er iemand naast mij komen zitten. Liet ze echt kei hard merken dat ze niet naast mij wou zitten door te zuchtten etc. Ik voelde me dan kei slecht...
Daarna bij Nederlands nog erger. (jaja, dat kan) Ik ga weer helemaal van voor zitten (eigenlijk omdat ik mijn bril gewoon nooit wil opzetten.) en de klas is in 2 rijen van 3 banken verdeeld, behalve achteraan waar er 1 rij is van 4 banken naast elkaar. (Als je begrijpt wat ik bedoel, tekening staat in spoiler om het duidelijker te maken.)

Spoiler:

Ik moest echt moeite doen om niet te beginnen huilen. Ik zou het echt geweldig hebben gevonden als er iemand naast mij was komen zitten, zelfs al was het gewoon uit medelijden. Maar nee hoor, ik heb héél het lesuur daar alleen doorgebracht. Thuis heb ik bij mams zitten uithuilen. Het is niet pesten ofzo, dus het kon altijd erger. Maar ik voel me gewoon zoo eenzaam... Ik heb in al die tijd maar 30 seconden gepraat. En dat is echt niet veel voor mij. :S
Ik kan er ook helemaal niet spontaan zijn, omdat ik het er gewoon moeilijk mee heb met zo’n groep. Ik wil nu ook helemaal niet meer spontaan zijn, omdat ik die mensen daar gewoon haat nu...

En dat was mijn zaag-verhaal. Sorry voor het zagen, ik moest het gewoon even kwijt.

Hopelijk gaat het maandag beter en kan ik spontaner zijn. ^^
Terug naar boven Go down
Rain
Packleader

Anime profiel
Leeftijd: 4 Years 6 Months
Partner: Razze♥
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   za sep 03, 2011 1:50 pm

Echt erg o.o.
Ik ken gelukkig veel mensen op school, omdat ik er vanaf de eerste llas zit.....Helaas, kennen er meer mensen mij dan ik ken :/.
Populaire jongens hebben het vaak over mij en dat is vet irritant ><.
En ik ben ook een kleuter op uitgaan onderwerpen, daten etc.
In de brugklas was er elke dag weer een nieuw stelletje xD.

Terug naar boven Go down
Razze
Gestorven

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   za sep 03, 2011 1:55 pm

O.O dat is idd echt erg. Ik leef met je mee Yang Wink.

Ik heb mijn eerste week in de brugklas gehad, En het verliep prima. Bijna alle meisjes kunnen het goed met elkaar vinden, behalve eentje, die zit de hele tijd bij de jongens inplaats van bij ons. Dus ik heb haar nog niet echt goed kunnen ontmoeten >,< Maar dat komt nog wel. Een iemand uit mijn klas is erg verlegen, maar ik kan het nu al goed met dit meisje vinden, dus dat komt allemaal nog wel goed. En..Voor de rest heb ik er in de eerste week weer een paar vriendinnen bij X}

En ik heb sinds kort gehoord dat mijn beste BFF heeft gehuild op haar kamp, want ze kende daar werkelijk niemand en werd genegeerd, na het kamp zou ze weer contact met mij opnemen, althans dat hoop ik, want ik mis haar meer dan iedereen.

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   za sep 03, 2011 1:59 pm

Ik weet hoe kud dat is, Yang. Ik zat twee hele dagen alleen, en toen ik vroeg of ik naast iemand mocht zitten, ging die snel weg om anast een ander te zitten, die ook alleen zat. Op de eerste/tweede schooldag moest er een meisje naast me zitten, omdat ze liep te kloten met een ander meisje, en ze ging echt met haar rug naar me toe zitten, en keek me geen een keer aan. Lekker dan.
Terug naar boven Go down
Anrui
Moderator

Anime profiel
Leeftijd: 4 Years
Partner: Willow, you make me blind with your sunshine.
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   za sep 03, 2011 2:47 pm

Jezus zeg, dat is kud, Yang. &ik snap het allemaal wel. &dat geldt ook voor Mio. Dus zo kan het ook zijn. &nu heb ik geen zin meer om met mijn verhaal aan te komen over mijn "leuke schooltje" ofzeuw. Maar ik doe het toch: Tja, het begon dus dinsdag. Twee introductiedagen gehad&al snel gemerkt wie van de 8/7 meisjes mijn vriendinnen zijn. Want ja, natuurlijk moesten er weer drie trutjes bijzitten, maar even verder. Ik schreef 8/7 omdat we dachten dat een meisje uit onze klas, een jongen was. Ze ging ook met jongens om&had de kleding, kapsel en spullen van een jongen. &ja, je kan al raden wat er in de kleedkamer gebeurden... 'Ga weg, jij bent een jongen!' &zovoort. Kwam onze mentrix aan&zeggen dat ze een "stoer meisje" was. Wij dus allemaal schuldig voelen. Maar ja, even verder: Er zit iemand naast mij die een tikkeltje... raar is. Ze heeft een Winnie de Pooh-agenda en lacht om kinderlijke dingen waar wij niet meer om lachen. Dan was er nog een ander meisje die stil was, maar met wie ik het goed kon vinden. &een meisje die niet wist bij welk groepje hoorde en steeds overstapte. Toch zit ze in mijn ogen in de categorie 'trutje die ons alleen maar zit af te luisteren en zogenaamd aardig doet'. *zucht* Gelukkig was er nog één meisje waarover ik jullie al in het kletshoekje heb verteld. Zij is zó aardig o.O &gisteren hing ik met haar aan de telefoon voor een half uur ofzeuw. Echt grappig. &dan kan ik nog een uur doorzeiken over mijn school, maar dit is alles (niet echt) kort samen gevat ^w^

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten [Max. 3]:

BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart topic   zo sep 18, 2011 5:58 pm

Dit moeten jullie echt weten, want het verdient een plekje, ik moet het uit mijn hart halen =3.

Ik had vroeger een hond, Genaamd Lives. Een rottweiler, en die was echt super. Hij heeft mijn moeder vroeger gered van 3 jongens die haar wouden 'ontvoeren'. Toen was ze nog jong, En had ze mij volgens mij nog niet eens een jaar. ze was zo gaan wandelen met de hond, 's avonds. En opeens kwamen die jongens dus aan. vroegen ze aan haar waar de kantine was, zij zeggen dat die nu dicht was. Wouden die jongens haar grijpen en opeens sprong Lives er dus dreigend voor, met zijn tanden ontbloot, beschermend voor zijn baasje =).

Nu heb ik ook een super hond, i <3 all my pets =D

Lucht-je-hart topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Similar topics

-
» Lucht je hartje
» Foutjesmeldings-topic
» ~Het praat topic~
» Nieuw topic
» Het onzin-topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum